اقتصاد

بازار در حال تثبیت است، هنگام سرمایه گذاری بی تاب نباشید

بازار در حال تثبیت است، هنگام سرمایه گذاری بی تاب نباشید

Bijie.com گزارش داد:

از سال گذشته تا امسال، علاوه بر انفجار برخی از میم کوین‌های متعصب، پروژه‌های زیادی با مکانیزم‌های نوآورانه نیز وجود دارد که محبوبیت و سرمایه زیادی را به خود جلب کرده است، مانند Inscription، Pandora، و X314 چند وقت پیش. که با اکوسیستم عمومی متفاوت است، چنین پروژه هایی منطق یا مکانیسم قبلی را در برخی از جنبه های فنی تغییر داده اند، بنابراین همراه با ورود سرمایه، به راحتی می توانند به یک موفقیت تبدیل شوند.

پس از محبوبیت، پروژه‌های مرتبط یکی پس از دیگری مانند قارچ‌های پس از باران به وجود آمدند. در این میان، مطمئناً پروژه‌های زیادی وجود دارند که پروژه‌های کلیدی هستند که ارتباط مردم را قطع می‌کنند. طبق قانون اژدها 1، پروژه های بسیار کمی وجود دارد یا تقریباً هیچ پروژه ای وجود ندارد که بتواند از پروژه های پیشرو آن پیشی بگیرد، در نتیجه، پروژه های بعدی آن به راحتی تحت تأثیر نوسانات قیمت پروژه های پیشرو قرار می گیرند که می توان گفت بر کل پروژه تأثیر می گذارد. بدن

اکنون، با کاهش محبوبیت پروژه‌های سازوکار جدید، بخش‌های اصلی نیز آرام شده‌اند، اما با نگاهی به کل بازار، آن‌ها چیز زیادی برای بلاک چین به ارمغان نیاورده‌اند تغییرات بزرگ، کل بلاک چین هنوز یک بازی سرمایه مالی است و تأثیر فناوری به آن اندازه که مردم تصور می کنند بزرگ نیست.

افرادی که این موضوع را به وضوح می بینند، باید همیشه ترس از بازار مالی را حفظ کنند، پروژه هایی که بر اساس ترفندهای خاص بدون حمایت از استعدادهای بعدی قوی هستند، در نهایت به آرامش می رسند و باید در مورد ساختن آن صحبت کنند پول پایه دایره ارز است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا